سلام به همه!

من Wittaya Wangpuk هستم. سالها است که وبلاگ رونن بکرمن را دنبال می کنم و دانش زیادی در مورد روند کار و تکنیک های مختلف هنرمندان خارق العاده با هدف واقعی تر دیدن تصاویر کسب کردم.

References

من همیشه دوست دارم تجلی ساختمانهایی را نشان دهم که در طبیعت فاش شده اند.
جستجوی , الهام و مراجعه به اینترنت ماهها طول کشید.
من به دنبال پروژه ایده آل برای اهداف پروژه شخصی خودم بودم.
چشمان من سرانجام توسط Open Y Office روی House Gepo فرود آمد ، این همان نوع است که ماه ها با افکار و تصورات اولیه در ذهنم به دنبالش بودم.



تنظیمات اولیه تریدی مکس

در اینجا گاما و مقیاس صحنه را مشخص میکنم.



3D Modeling

مدل سازی به لطف سبک مدرن ساختمان که تمرکز آن بر استفاده از مواد خوب و هندسه های ساده است بسیار آسان است.



من از تکنیک ادیت پلی برای مدلسازی استفاده میکنم.



3D Environment

مهمترین چیز در مورد زمین در اینجا نقص آن است.

من زمین را به 3 قسمت از هم جدا کردم تا زمین واقع بینانه تر شود



پوشش گیاهی

گیاهانی که من استفاده کردم از شرکت های مختلفی چون VIZPARK ، HQPlants ، Evermotion و iCube است



برای ساختن این مزارع از Object Paint و MultiScatter استفاده شده است ، 10 دوربین مختلف در صحنه وجود دارد. بنابراین برای ایجاد سایه واقع بینانه درخت ، مزارع بسیار مهم هستند.



درختان و بوته ها

من از Object Paint برای کاشت درختان و درختچه ها با تصادفی کردن چرخش و مقیاس استفاده کردم تا تکرار کمتر شود.



چمن قسمت اول



چمن قسمت دوم

در این صحنه مدل های مختلف علفی اختصاص داده شده است.



چمن قسمت سوم

تصویر نهایی چمن پس از استفاده از Multiscater



Texturing
تکسچر بتن .



تکسچر چوب



تکسچر زمین



تمام تکسچر های بتونی ، چوبی و زمینی که من استفاده کردم از CGTexture هستن که بعضی از آنها را در فتوشاپ اصلاح کردم.


برای اینکه مزرعه واقعی به نظر برسد ، من با استفاده از اصلاح رنگ ، تکسچر را تنظیم کردم .


Lighting

در این صحنه از یک vray dome و نور مستقیم استفاده شده.



نور خورشید(vray sun)نیز تنظیم شده بود ، اما بعد فهمیدم که خورشید V-Ray کمی سخت است. بنابراین در این پروژه Direct Light را امتحان کردم که برایم بسیار چشمگیر بود.

من فقط می توانم خورشید را جابجا کنم تا سایه های مختلفی ایجاد کند


Rendering

این تنظیمات رندر من است.



Post production

در پست پروداکشن من فقط رنگ و کنتراست را تنظیم کردم تا واقعی به نظر برسد.


و این رندر نهایی است


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه